Type R Challenge 2018 ir klāt! Honda Civic Type R Magny-Cours GP trasē uzstāda jaunu apļa rekordu

Pēc Honda Civic ‘Type R Challenge 2018’ automobiļa debijas Ženēvas automobiļu izstādē augstas veiktspējas hečbeks ir uzstādījis jaunu 2 min 1,51 s apļa rekordu standarta specifikāciju automobiļiem ar priekšējo riteņu piedziņu Francijas Magny-Cours GP trasē. Type R vadīja WTCR pilots Estebans Gerieri (Esteban Guerrieri), kas piedalās 2018 FIA World Touring Car Cup Münnich Motorsport komandā ar Honda Civic TCR automobili.

  • Jaunais priekšējo riteņu piedziņas rekords uzstādīts Magny-Cours GP trasē – apļa laiks 2 min 1,51 s
  • WTCR pilots Estebans Gerieri apļa rekordu sasniedz standarta specifikāciju automobilī ar ielas riepām
  • Rekords jau atkal apliecina Civic Type R līderpozīciju savā klasē
  • Type R Challenge 2018 mērķis ir pārspēt rekordus 5 leģendārās Eiropas sacīkšu trasēs

Magny-Cours GP trase ir 4,4 km gara ar lēnām “matadatām”, ātriem “chicane” posmiem un garām taisnēm. Civic Type R optimizētais 2,0 litru VTEC TURBO dzinējs rada 320 ZS jaudu un 400 Nm griezi, un tā sportiskā veiktspēja palīdzēja Gerieri izpētīt trases raksturu. Automobiļa visaptverošā aerodinamiskā komplektācija ar klasē labāko pacēluma un gaisa pretestības koeficienta līdzsvaru nevainojami atbilda franču trasei. Civic Type R “+R” braukšanas režīmā adaptīvā amortizatoru sistēma dāvā stingrāku, gludāku braucienu un lielāku izveicību augstas veiktspējas apstākļos.

Runājot par apļa rekordu, Estebans Gerieri teica: “Labākā Type R īpašība ir, ka tas dāvā tev pārliecību. Tas ir ļoti atsaucīgs un sniedz labu atgriezenisko saiti. Cilvēki dēvē Type R par augstākās veiktspējas karsto heču, un šodien mēs pierādījām, ka tas tiešām tāds ir. Šis automobilis turpina pārspēt priekšējo riteņu piedziņas automašīnas iespēju robežas.”

Komentējot Type R elastīgumu kā ielas un sacīkšu automobilim, Gerieri piebilst: “Visskaistākais ir tas, ka trasē mēs varējām izmantot “+R” režīmu, bet pēc tam pārslēgt “Comfort” režīmu un braukt mājās.”

Apļa rekords ir pirmais pakāpiens Type R Challenge 2018, kura ietvaros Honda sacīkšu zvaigžņu komanda centīsies pārspēt standarta specifikāciju priekšējo riteņu piedziņas automobiļu rekordus virknē leģendāru Eiropas sacīkšu trašu, braucot ar standarta ražošanas specifikāciju Honda Civic Type R.

Līdzīgā izaicinājumā 2016. gadā Honda uzstādīja jaunus apļa laikus Eštorilā, Hungaroringā, Silverstonā un Spā-Frankošampā ar iepriekšējās paaudzes Civic Type R. 2018. gada izaicinājumā – papildus jaunajam Magny-Cours rekordam – Honda mērķis būs pārspēt iepriekšējos šajās četrās trasēs uzstādītos rekordus.

Pārējos Type R Challenge 2018 trašu rekordu pārspēšanas braucienos piedalīsies bijušais Formula 1 pasaules čempions un pašreizējais NSX Super GT pilots Džensons Batons (Jenson Button) (Lielbritānija), WTCR pilots Tiagu Monteiru (Tiago Monteiro) (Portugāle), NSX Super GT zvaigzne Bertrāns Bagete (Bertrand Baguette) (Beļģija) un BTCC leģenda Mets Nīls (Matt Neal) (Lielbritānija).

Jaunais Magny-Cours trases apļa rekordlaiks ir otrais apļa rekords, kas uzstādīts ar jauno Honda Civic Type R. 2017. gada aprīlī ražošanas izstrādes automobilis kļuva par ātrāko priekšējo riteņu piedziņas standarta specifikāciju automobili Nirburgringas Nordšleifes trasē ar apļa laiku 7 min 43,8 s.

Jaunā Honda Civic Type R uztur Honda augstas veiktspējas hečbeku asinslīnijas mantojumu un ir ātrākais automobilis ar straujāko paātrinājumu savā klasē. Jaunākais automobilis slavenajā “sarkanā H” saimē ir daļa no pilnīgi jaunās desmitās paaudzes Civic izstrādes programmas – lielākās Honda vēsturē – un tika radīts, lai dāvātu visaizraujošāko braucienu karsto heču segmentā kā uz ielām, tā sacīkšu trasēs. Tas lepojas ar vieglu, ārkārtīgi stingru virsbūvi, zemu smaguma centru un izsmalcinātu divasu sviru priekšējās piekares sistēmu, kas samazina griezes ietekmi uz stūrēšanu un uzlabo maksimālo līkumu izbraukšanu.

Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar Privātuma politikas noteikumiem.