Honda atklāj līdz šim visizsmalcinātāko HR-V ar atjaunotiem stila risinājumiem un progresīvām tehnoloģijām

Honda sniedz pirmās ziņas par 2019. gada HR-V modeli — ražotāja līdz šim visizsmalcinātāko kompakto SUV. Jaunais modelis lepojas ar uzlabotu ārējo izskatu, atjaunotu salonu un virkni progresīvu tehnoloģiju.

Elegantā ārējā dizaina jaunumu klāstā ietilpst izteiktāka Honda “Solid Wing Face” grafikas interpretācija, jauns, īpaši spīdīgs, tumšs hroma panelis, kas aizstāj melnā un hroma materiāla kombināciju virs režģa. Priekšējam buferim ir dziļākas gaisa ieplūdes atveres, kurās atrodas apaļi miglas lukturi, bet priekšējiem lukturiem tagad standartaprīkojumā ir projektoru lēcas ar pārstrādāta dizaina LED dienas lukturiem.

Aizmugurē tumšā hroma apdare uz aizmugurējām durvīm atdarina jauno apdari priekšpusē, bet aizmugurējie lukturi ir ievietoti tumšāku lēcu korpusos.

Pilnīgākas komplektācijas modeļiem ir jauns 17 collu lieto disku dizains, bet izpūtējam ir unikāla hromēta apdare. Priekšējie un aizmugurējie lukturi tagad ir pilnībā aprīkoti ar LED, turklāt aizmugurējo lukturu korpusiem ir tumši “dūmakains” efekts.

Honda 2019. gada HR-V modeli piedāvās astoņās dažādās virsbūves krāsās, papildinot krāsu gammu ar Midnight Blue Beam Metallic. Citas krāsu izvēles ir šādas: Milano Red; Platinum White un Crystal Black ar perlamutra apdari; un Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue un Ruse Black metāliskie toņi.

HR-V ir saglabāta sērijai piemītošā daudzveidība, tostarp Honda inovatīvā Magic Seat® sistēma. Jaunie, pārstrādātā dizaina sēdekļi vadītājam un priekšējam pasažierim ietver sēdekļa spilvena un atzveltnes izmaiņas, kas nodrošina labāku vispārējo atbalstu — īpaši plecu zonā. Standartaprīkojumā auduma polsterējumā tagad ir izmantots augstākas kvalitātes materiāls, savukārt pilnākā aprīkojuma modeļiem salonā standartā ir ādas apdare.
Jau no paša sākuma 2019. gada Honda HR-V būs pieejams ar īpaši efektīvo 1,5 litru i-VTEC benzīna dzinēju, kas piedāvā 130 ZS (96 kW) lielu jaudu un maksimālo griezes momentu 155 Nm pie 4600 apgr. minūtē. Modelis ar sešpakāpju manuālo (6MT) ātrumkārbu paātrinājumu no 0-100 km/h (0-62 mph) sasniedz 10,2 sekundēs, savukārt ar papildus pieejamo CVT — 10,9 sekundēs. CVT modeļa benzīna dzinējs piedāvā iespaidīgu jaudas un efektivitātes apvienojumu ar vidējo degvielas patēriņu 53,2 mpg* un oficiālajiem vidējiem CO2 izmešiem 121* g/km.

i-VTEC dzinējs ir papildināts ar “īpašo virsmas honēšanu” (advanced plateau honing), kas pazemina berzes līmeni starp virzuļiem un cilindra ģilzi, radot sevišķi gludu virsmu. Sadales ķēdes vadīklai ir arī berzi samazinošs pārklājums, kas papildus palīdz samazināt ilgtermiņa nolietojumu un uzlabo dzinēja efektivitāti.

Honda ir uzlabojusi HR-V salona skaņas izolāciju un izsmalcinātību, papildinot automobiļa izolācijas materiāla slāni, tostarp ap priekšējo starpsienu un riteņa arkām, bagāžnieka konstrukciju un priekšējo un aizmugurējo durvju paneļiem. Atkarībā no modeļa aprīkojuma 2019. gada HR-V pirmo reizi būs aprīkots arī ar aktīvo trokšņa izslēgšanu (Active Noise Cancellation — ANC). ANC ir izstrādāts tā, lai samazinātu zemas frekvences trokšņus salonā, uzraugot šādus trokšņus ar diviem salonā esošiem mikrofoniem un tad caur skaļruņiem izslēdzot troksni ar precīzi laikkontrolētiem “reversās fāzes” audiosignāliem.

2019. gada HR-V 1,5L i-VTEC versiju ražošana jau ir sākusies, un to piegāde sāksies Novembrī. Sportiskākais 1,5L VTEC TURBO dzinējs un 1,6L i-DTEC dīzeļdzinējs sekos, sākot ar 2019. gada pavasari.

Redaktora piezīmes: Automobiļa izmešu rādītāji ir sertificēti, izmantojot jauno apstiprinājuma WLTP procedūru (Pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūru) saskaņā ar Komisijas Regulu (ES) 2017/1151. Minētās vērtības ir NEDC (Eiropas Jaunā braukšanas cikla) vērtības, kas noteiktas korelācijas procedūrā saskaņā ar Komisijas Regulu (ES) 2017/1153.

Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar Privātuma politikas noteikumiem.