Skip to content

Populārākie pēc-kovida automašīnu trendi

lamborghini aventador

Pandēmija ir apgriezusi otrādi visu pasauli. Cilvēki ir kļuvuši mazāk materiālistiski un daudz jutīgāki pret vidi un savu dzīvi. Patērētāju tērēšanas paradumi ir radikāli mainījušies. Patēriņa fokuss ir pārgājis uz utilitārismu, nevis tikai uz greznību covid laikmetā. Tas pats attiecas arī uz automobiļu tirgu. 

Rūpniecība ir stingri stāvējusi uz kājām, un lielākā daļa no OEM visā pasaulē ziņo, ka to ražošanas apjomi ir palielinājušies par 90% no pirms covid perioda. Peļņas līmenis ir ievērojams arī pēc tam, kad nozare pārcieta ekonomiskas grūtības. Paredzams, ka līdz 2022. gadam tas pieaugs par 65%, nekā 2020. gadā. Tātad, lūk, tādas ir tendences, kas gatavojas ietekmēt patērētājus arī pēc covid periodā.

M un A laiks

electrification

Postošā gada pirmā puse, kad visa pasaule bija sasvērusies uz nedrošības robežas, dažiem izrādījās kā īstais brīdis acu atvēršanai. Taču daži uzņēmumi pārstāja darboties pavisam un nespēja izturēt cietstāvi. Tātad daudzi uzņēmumi pamet vai slēdz savas darbības ārvalstīs, kur tie veiksmīgi darbojušies iepriekš. Mazie uzņēmumi un to resursi atrodas atvērtajā tirgū, meklējot iespēju apvienoties nozīmīgākā organizācijā.

Elektrifikācijas lielais vilnis

Daudzi pasaules līderi automobiļu rūpniecībā un inovācijās pārslēdzas uz videi draudzīgāku enerģiju, ņemot vērā pieaugošās bažas par tīru un zaļu degvielu. Visu iespējamo pakalpojumu elektrifikācija pārņem pasauli un automobiļu rūpniecību ātrāk, nekā bija paredzēts.

Tesla, General Motors, Ford, Mustang, Mach-E un Ferrari sacenšas savā starpā, lai palaistu ekonomiski izdevīgāku un lietotājiem draudzīgāku viedo transportlīdzekli, kas darbojas ar elektrību. Vairāk nekā 200 miljardus ASV dolāru ir atvēlējušas dažādas grupas visā pasaulē, lai tas notiktu.

electrification

Līdz ar to Volkswagen savu pirmo elektromobili Eiropā laidis klajā jau 2020. gadā.  Elektromobiļus līdz 2028. gadam Ziemeļamerikā paredzēts ražot 16% apjomā no visiem automobiļiem. Valstis pievienojas nozares līderiem un piešķir dotācijas EV dibinātājiem, piemēram, Fisker, Lucid, Rivian, Xpeng, Nio un daudzi citi.

Autonoma un gudro spēkratu laiks

Tādi auto ražotāji, kā Daimler, Ford, GM, Honda, Toyota un Xpeng laidīs klajā 3. līmeņa autopilota līdzekļus savos jaunākajos modeļos, kas ir paredzēti izlaišanai 2021. gadā. Apvienoto Nāciju jaunās vadlīnijas par automatizētajām joslām viedajiem transportlīdzekļiem tiek piemērotas 60 valstīm.

smart vehicle

Pāreja no publiskā transporta uz privāto

Bailes no covid saķeršanas rosina cilvēkiem pāriet uz privātu transportlīdzekļu izmantošanu, kas maksā tikpat, cik parasti patērē sabiedriskajam transportam. Tirgū ir vērojams pieprasījuma pieaugums tādiem transporta līdzekļiem, kā e-velosipēdi, velosipēdi, e-motorolleri un e-automobiļi.

Ņemot vērā šīs tendences, pieprasījums un piegāde automobiļu ražošanas nozarē būs vērojama pilnīga aizņemtība, kas laika gaitā mainīs mūsu ieradumus.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *